Terugblik Bazaar en Rommelmarkt 2023

We kijken terug op een succesvol verlopen bazaar en rommelmarkt. Dit jaar weer als vanouds alle onderdelen in en rondom CC De Zwaan.  Het weer werkte fantastisch mee, maar het lag uiteraard toch weer net als in vorige jaren aan de inzet van heel veel vrijwilligers,  dat we mogen spreken van een groot succes. Ook was er weer een kraam van de kerk op de braderie van  het Perkouws Feest.
Alle medewerkers: hartelijk dank hiervoor !!
Maar uiteindelijk zijn het toch de bezoekers die weer met gulle hand gegeven hebben en ervoor gezorgd hebben dat er een bedrag van € 20.500 bijeengebracht is.
Een mooie prestatie waarvoor we heel dankbaar mogen zijn. Naast deze prachtige opbrengst is het ook mooi dat de bazaar een sociale functie in zich heeft: samen aan een goed doel werken schept onderling een band en oude bekenden tegenkomen die speciaal even langskomen: dat doet heel  goed én stemt tot dankbaarheid !
Namens de wijkkerkenraad van wijkgemeente 1 en de bazaarcommissie willen wij alle vrijwilligers, kopers, sponsoren en giftgevers heel, heel  hartelijk bedanken. We zijn dankbaar om te merken dat velen bijzondere waarde hechten aan het motto: " Alles voor het kerkje ".

Uitslag Verloting
1e prijs ( Quilt)  is gevallen op lotnr. 814 wit
2e prijs is gevallen op lotnr. 630  wit
3e prijs is gevallen op lotnr. 389 geel
De witte loten zijn verkocht op de braderie van het Perkouws Feest.
De gekleurde loten zijn verkocht op de dag van de Bazaar.

Uitslagen Raadspelletjes

Het gewicht van de kaas was 3720 gram.
De verjaardag van de pop was 6 oktober.
De waarde van de levensmiddelenmand was 32,25 euro.