Verbintenis-en Intrededienst ds. Jan de Visser

Na een vacante periode van twee jaar heeft op 14 juli 2024  de verbintenis- en intrededienst van ds.Jan de Visser plaatsgevonden.
De kerkenraad is verheugd dat meerdere afvaardigingen van zustergemeenten binnen en buiten het dorp, diverse collega-predikanten, de classis Zuid-Holland-Noord en het college van B&W van de gemeente Krimpenerwaard naar deze speciale dienst waren gekomen.
In een volle Dorpskerk heeft ds. Bert Kuipers uit Rotterdam de verbintenis aan de wijkgemeente geleid. Hierna heeft ds.Jan de Visser de intrededienst gehouden.
Na een aantal toespraken was er aansluitend aan de dienst een drukbezochte receptie in Cultureel Centrum “De Zwaan”, waar men de gelegenheid kreeg om het echtpaar De Visser te ontmoeten en nader kennis te maken.

Een link naar deze dienst vindt u op de agendapagina van deze website onder het kopje " Livestream "

Activiteiten September 2024

Op 7 september 2024 vindt het Perkouws Feest plaats.
Tijdens de gezellige braderie is ook onze wijkgemeente weer van de partij met een kraam, waarin sokken, kaarten en allerlei cadeautjes te koop zullen zijn.

Graag aandacht voor zaterdag 14 september 2024: BAZAAR EN ROMMELMARKT.

Dorpskerk, Pastorie en Dorpsomgeving in vogelvlucht

Hieronder treft een drone -opname van het kerkgebouw, pastorie en de dorpsomgeving.

drone opname dorpskerk