Huisbezoek

Soms vindt er in de kerk pastoraal bezoek plaats als er een bijzondere aanleiding voor is. Dat kan een vreugdevolle gebeurtenis zijn, zoals bij een geboorte of huwelijksjubileum. Dat kan ook in een moeilijke situatie zijn, zoals bij ziekte en zorgen.
In de kerk kennen we ook de goede gewoonte van het huisbezoek: zonder een directe aanleiding spreken we met elkaar over het leven in relatie tot de Heere God. De ouderlingen maken hiervoor afspraken in hun pastorale wijken om tweejaarlijks alle gemeenteleden te bezoeken.
Het geloofsgesprek waar een huisbezoek voor bedoeld is, voeren we als ambtsdragers ook onderling in de kerkenraad. Dat doen we met name door bij de opening van de vergaderingen Bijbelstudie met elkaar te doen. Vraag er gerust eens naar als de wijkouderling met een andere ambtsbroeder bij u op bezoek komt.

Kerkdienst Wijk 1 Ds. A. Vermeij

zo 28 jul 2024 om 10.00 uur

Ochtenddienst Wijk 2 Ds. M.M.J. Verheuvel

zo 28 jul 2024 om 10:00

Avonddienst Wijk 2 Ds. J. v.d . Meijden uit Bergambacht

zo 28 jul 2024 om 18:30

Kerkdienst Wijk 1 Ds. M. Gouwens

zo 04 aug 2024 om 10.00 uur

Ochtenddienst Wijk 2 Ds. J.J. Verhaar uit Krimpen a/d IJssel.

zo 04 aug 2024 om 10:00

Wijkgemeenten

Wijk I

Iedere zondag vanaf 10:00 uur.
Om de dienst te beluisteren klikt u op de button hiernaast     en kiest u voor de wijk die u wilt beluisteren.

Livestream
De verbintenis- en intrededienst gehouden op 14 juli 2024 is via livestream uitgezonden.

Klik op de button  om naar deze livestream en ook naar eerdere opgenomen livestreams te gaan.

Wijk II
Iedere zondag vanaf 10:00 en 18:30 uur.

Wij zenden de kerkdiensten ook live uit via YouTube. Klik op de button   om naar de livestream en eerder uitgezonden diensten te gaan.