Cantorij Repetitie

De cantorij repeteert op donderdag avond van 20:00 uur tot 21:30 uur in de Dorpskerk of, bij koude, in de consistorie achter de Dorpskerk. Het lidmaatschap van de cantorij staat open voor iedereen die zich kan vinden in het christelijke repertoire en kan zingen of graag wil leren zingen. Ervaring wordt zeer gewaardeerd, maar is zeker geen vereiste. Wel is het zaak dat u de repetities vrij trouw bij kunt wonen. De cantorij is een hechte en tegelijkertijd open groep, die nieuwe mensen met open armen ontvangt. Zingen is dubbel bidden, zo schreef de kerkvader Augustinus (vierde eeuw na Christus) al en in dit opzicht is de cantorij niet alleen een groep enthousiaste zangers, maar ook een "bijzondere kring". Aanmelden kan via de dirigent, Erik van der Does de Bye (telefoon: 06-10285936, e-mail: doesdebye@gmail.com) of door gewoon op donderdagavond mee te komen repeteren. Aan het lidmaatschap zijn geen kosten verbonden. Voor de balans zou het goed zijn als zich enkele tenoren zouden aanmelden. Laat dit geen beletsel zijn om u als sopraan, alt of bas aan te melden - u bent van harte welkom.