Activiteiten September 2024

Op 7 september 2024 vindt het Perkouws Feest plaats.
Tijdens de gezellige braderie is ook onze wijkgemeente weer van de partij met een kraam, waarin sokken, kaarten en allerlei cadeautjes te koop zullen zijn.

Graag aandacht voor zaterdag 14 september 2024: BAZAAR EN ROMMELMARKT.
Als u dit leest, zijn de voorbereidingen alweer in volle gang. Het vraagt ook ieder jaar veel tijd om alles weer geregeld te krijgen, maar vele handen maken licht werk!
Helpt U ook mee met de voorbereidingen?
Er wordt gebakken, geknutseld, gehandwerkt, verzameld, gesorteerd, opgehaald, gebeld en veel geregeld. Maar het doel is waar we het voor doen, een heel gezellige dag waar veel mensen elkaar ontmoeten. Maar … het is natuurlijk ook voor onze mooie Dorpskerk! U had deze datum natuurlijk al lang stiekem vrijgehouden, want waar vindt u in de wijde omtrek zo' n Bazaar als de Perkouwse! In en rondom “De Zwaan“ zult u dan weer een keur aan activiteiten vinden. Als dan om 9.00 uur de deuren opengaan... valt vanzelf uw mond open... van verbazing. Die hoeft u overigens niet direct weer te sluiten: er is weer veel aan heerlijkheden en ander goeds wat op uw komst wacht. Tientallen taarten, smeuïge jams, overheerlijke oliebollen, er valt weer veel te raden en te gissen … zou u dat willen missen? Planken vol boeken, klaar om uit te zoeken.... Snuffelen in snuisterijen, waanzinnige wijnen. Er is weer te veel om op te noemen: antiek, 3D-kaarten, sokken, truien en ander handwerk, stoelen en banken, van tweedehands tot bijdehands, beeld en geluid, planten voor binnen en buiten en bovenal: gezelligheid. En het mooiste van alles is: wat en hoeveel u ook besteedt: u gooit uw geld nooit over de balk, van de opbrengst wordt niemand rijker, blijft niets aan de strijkstok hangen.... nee, met elke cent houden we de kerk op z’n plaats, waar die al eeuwen staat. Een levend gebouw voor iedereen! U en jij bent toch zeker ook van de partij? Helpen jullie mee om deze dag weer te doen slagen?
Het contactadres voor tweedehandskleding en kraamkadootjes is :
Mw. D. Versteeg – Kerkweg 69 – Berkenwoude
Vanaf 1 juni is het al mogelijk om bij haar nog draagbare en schone kleding in te leveren en is er gelegenheid om ook aankopen te doen.
Contact opnemen bij voorkeur na 18.00 uur : tel. 0182-362858

Het contactadres voor handgebreide sokken is :
Mw. M. Casteleijn – Kerkweg 56 – Berkenwoude
Voor tussentijdse aankoop kunt u met haar contact opnemen : tel. 0182-362827

Onder het motto: Alles voor het kerkje!