Bazaar
Bazaar
BAZAAR
In deze bijzondere tijd is een evenement organiseren zoals de Bazaar een uitdaging, maar die gaan wij graag aan! Naast het feit dat met ingang van 1 juli bijeenkomsten weer zijn toegestaan, bleek ook in het voorgesprek met de gemeente dat er vergunningen worden verleend. Dit geldt ook voor onze Bazaar, mits aan de gestelde voorwaarden wordt voldaan. Dit betekent dat, met de RIVM-richtlijnen als uitgangspunt, de vrijwilligers worden ondersteund met hygiënemateriaal en dat voor de bezoekers van de Bazaar (extra) ruimte wordt gecreëerd. Dat laatste doen we door de ruimte voor de rommelmarkt te vergroten en ook de Dorpskerk te betrekken bij de Bazaar. Zo verwachten we het aanbod dat u van ons als vanouds gewend bent, te kunnen brengen. Wel zal de avond met het rad van fortuin komen te vervallen en op de dag zelf een alternatief met veel te winnen prijzen worden aangeboden.
Het Bazaarcomité heeft zijn eerste vergaderingen weer gehad en de voorbereidingen zijn alweer in volle gang. Ook zijn er al veel spullen ingeleverd. Half juli kunt u weer de gebruikelijke flyer verwachten met een oproep om uw spulletjes nog eens na te kijken, of er nog iets tussen zit waar u afstand van wilt doen en die voor een ander nog iets kunnen betekenen. Goederen die in slechte staat en/of kapot zijn, nemen wij niet aan en ook behouden we het recht voor goederen te weigeren! Heeft u spullen waarmee u niet kunt wachten tot half augustus, dan kunt u die eerder brengen naar de loods aan het Oosteinde 27, maar UITSLUITEND na telefonisch overleg met Lenie Verburg (0182-362717) of Annie Oudijk (0182-362212).
Voor nadere informatie of andere vragen kunt u natuurlijk altijd terecht bij een van de leden van het Bazaarcomité of even contact opnemen met Carina Prins (telefoon 0182-367715).
Namens het Bazaarcomité, Mieke Bonsang
|